trwa wczytywanie...

Papier firmowy

Papier firmowy A4
Papier firmowy A4
  • druk papieru 297x210 mm
  • papier offsetowy 90g lub 120g
zobacz
Papier firmowy A5
Papier firmowy A5
  • druk papieru 210x148 mm
  • papier offsetowy 90g lub 120g
zobacz
Papier firmowy dwustronny
Papier firmowy dwustronny
  • zadruk z obu stron
  • różne formaty i nakłady
zobacz

Papier firmowy

Papier firmowy - nasza oferta

W naszej drukarni offsetowej oferujemy druk papierów firmowych w dwóch najpopularniejszych formatach - A4 i A5. Na życzenie klienta możemy dociąć podane formaty do dowolnego wymiaru. Do druku papieru wykorzystujemy papiery o gramaturze 90 g lub 120 g.

Nasi klienci najczęściej wybierają jednostronny papier firmowy, ale na zamówienie możemy wykonać także papier drukowany dwustronnie. Istnieje możliwość zamówienia papieru firmowego już od 250 sztuk. Cena za papier firmowy maleje wraz ze wzrostem nakładu.

Klientom oferujemy także projektowanie graficzne papieru firmowego, więc nasza usługa jest kompleksowa - począwszy od projektu, poprzez wydruk, a kończąc na dostarczeniu gotowych materiałów do siedziby klienta.

Zalety posiadania papieru firmowego

Identyfikacja wizualna marki to bardzo istotny element wizerunku firmy, ważny zarówno dla pracowników, jak i dla kontrahentów. Dokumenty, faktury, oferty drukowane na papierze firmowym podnoszą prestiż przedsiębiorstwa i jednocześnie stają się nienachalnym nośnikiem reklamowym.

Papier firmowy jest jednym z pierwszych materiałów, z którymi styka się kontrahent. Dzięki niemu możemy wytworzyć u odbiorcy pozytywne skojarzenia z naszą firmą - podkreślić profesjonalizm, poważne podejście do powierzonych zadań, oryginalność czy nawet chęć bycia blisko ze swoimi klientami.

Papier firmowy stanowi także reklamę przedsiębiorstwa - im częściej kontrahent zobaczy nasze logo, slogan, tym większa pewność, że je zapamięta. A oprócz niego, papier widzą również inni pracownicy i goście.

Nie tylko papier firmowy

W skład papeterii firmowej wchodzi nie tylko papier, ale również koperty, wizytówki, identyfikatory. Wszystkie te materiały powinny być spójne, dostosowane do profilu przedsiębiorstwa i atrakcyjne dla jego grupy docelowej. Papeteria firmowa powinna oddawać charakter firmy, a jednocześnie zapadać w pamięć.

Jak zaprojektować papier firmowy?

Wydawać by się mogło, że zaprojektowanie papieru firmowego jest zadaniem banalnym. Wystarczy przecież tylko umieścić w projekcie logo i dodać informacje kontaktowe. Jednak często te właśnie z pozoru najprostsze projekty są najtrudniejsze. Dlaczego? Minimalistyczna forma papieru nie znosi żadnych pomyłek, wszystkie elementy muszą zostać rozmieszczone z perfekcyjną precyzją. Jeśli tak nie jest, to kontrahent od razu zauważy błędy, a przecież papier firmowy ma świadczyć o profesjonalizmie firmy.

Fundamentalną zasadą projektowania papieru firmowego jest prostota, dlatego raczej nie używa się więcej niż trzech kolorów i nie umieszcza wielu elementów graficznych. Podstawą jest symetryczne rozmieszczenie poszczególnych elementów. Oczywiście - w zależności od profilu działalności i grupy docelowej - papiery firmowe znacznie różnią się pod względem graficznym. Papier zaprojektowany dla kancelarii adwokackiej powinien prezentować się zupełnie inaczej niż papier zaprojektowany dla osoby wykonującej zawód artystyczny.

Jeśli chodzi o sam papier, jako materiał, to powinien być on dobry gatunkowo. Zbyt bogata, ozdobna lub dodatkowo uszlachetniania wersja nie jest zalecana.

Tymi zasadami kierujemy się, gdy projektujemy papeterię firmową dla naszych klientów. Projekty możemy wykonać również wtedy, gdy klient nie posiada pełnej identyfikacji wizualnej.